BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 11, 2010

心烦烦

虽然人在家,
但心烦烦的……

我不想再读下去了!!!

我可以停吗??

虽然就两个月……

不对,
应该是七个星期,
但我快被他们逼疯了!!!

我不想再这样下去!!!

我是我爸妈生的,
凭什么这么弄我,
侮辱我!!!

就像叶问里,
人格不能被侮辱,
没有高低之分!!!

一定有报应,
就算我得到报应因为咒别人,
但无所谓,
那些人也一定会得到的……

4 CoMmEnTs:

Anonymous said...

hey dear, how are you? cheer up..

EJ said...

i wan change college... ok onot??? T_T

Anonymous said...

change to where oo?think twice la....or go discuss with your parents...

EJ said...

i oso dunno change to whr... now my assignment problem again... same like do wrong d... arghhh!!!!